FRÅGOR & SVAR

Hur ser början på en kväll ut hos er?

Vi öppnar dörrarna kl 19:00, vår entrévärd tar emot er i dörren. Ni hänger av er era ytterkläder i vår bemannade Garderob.

Är det någon klädkod vid ett besök hos er?

Nej, vi har inga direkta krav på kläder, men de flesta som är hos oss väljer att vilja klä upp sig lite extra då många av våra gäster är ute för att fira någon i sällskapet. Det enda vi INTE tillåter är huvudbonad.

Behöver jag biljett?

Du behöver inga biljetter, bokningen står i det namn du gjorde bokningen i.

Hur gör jag för att boka?

Kontakta vår bokning på nummer: 026-101 202 eller så mailar du in din bokning till: bokning@hitsforyou.se
Du kan enkelt göra din onlinebokning under fliken BOKA på första sidan av hemsidan.

Vad ska vi äta och dricka?

Under fliken MENY så får ni svaret.

När börjar Showen?

Första shownumret går igång ca 19:30.

Äter vi först och kollar showen sedan?

Nej, en Dinnershow är uppbyggd på ett sånt vis att ett shownummer kan vara allt ifrån 5 min till 15 min långt, där emellan är det pauser så att ni i lugn och ro kan äta, dricka och umgås med era vänner.

Jag skulle vilja fira någon i vårt sällskap som kommer, hur gör jag då ?

Om ni vill fira någon på ett oförglömligt sätt så har ni kommit till rätt ställe. Vänligen maila oss på: bokning@hitsforyou.se eller ring 026-101 202. Eller så kan ni säga till er servitris i början av kvällen så gör han/hon en anteckning om detta och personen blir senare under showen hyllad.

Får jag fotografera eller filma under kvällen ?

Ni får mer än gärna fota och filma. Skulle ni göra det så blir vi mer än glada ifall ni taggar oss i inlägget. #hitsforyou

Hur gör vi om någon i vårt sällskap är funktionshindrad ?

Uppge detta vid bokning så att vi innan vet om det, vi har handikappanpassad toalett och även en ramp där vi tar upp rullstolar där vår personal hjälper till.

Vad händer om vi blir sena till showen ?

Vid förseningar samma kväll så önskar vi att ni kontaktar oss på vår växeltelefon på nummer: 026-101 202

Kommer ljudnivån vara stark under kvällen ?

Vi vill uppmärksamma våra gäster att det emellanåt kan vara hög volym.
För känsliga gäster så finns det hörselproppar på plats till de som behöver.

Vad är det för åldergräns hos er på en Show ?

Åldersgränsen är 13 år i vuxet sällskap, efter showens slut då Diskoteket drar igång så måste alla som är under 18 år lämna lokalen.

Hur lång är en showkväll ?

En showkväll består av ca 10 st olika sk medleyn med tillhörande pauser.
En show börjar ca kl 19:30 och slutar ca 23:00.

Betalar man showen innan och maten sedan ?

Nej, Dinnershowen betalas alltid i slutet av varje showkväll. Er servitris håller ordning på vad ni ätit och druckit under kvällen och de hjälper er med betalningen.

Kan man betala med kort, kontant eller kan vi få faktura?

Det går att betala med både kort & kontanter. Vill ni ta ert besök på faktura så har vi 10 dagars betalning på de fakturor vi skickar. Förutom till större bolag där de kräver 30 dagar. Faktureringsavgift tillkommer.

Vad händer efter showen är slut ?

Efter showen är slut så tar vår Karaokevärd över inne i Karaokerummet, där kan du välja att sjunga någon av våra 65.000 låtar, i stora salen där Dinnershowen äger rum tar vår Diskjockey över och spelar Hits ifrån -70, -80, -90-talet och framåt.

Samtliga gäster som är på vår Dinnershow har automatiskt Entré till Diskotek & Karaoke. Annars kostar det 150:- i entre Fredagar och Lördagar på diskot

Hur många platser har ni totalt till Dinnershowen?

Vi har ca 150 platser i stora showlokalen, ca 20 platser i VIP-rummet, samt 12 st barplatser. Totalt ca 180 platser till showen. I våra lokaler får 400 personer vistas samtidigt då vi har Diskotek & Karaoke.

Vi är ett stort företag med ca 160 st anställda, kan vi abonnera en helkväll hos er med show & mat ?

Ja, det går alldeles utmärkt att abonnera en helkväll hos oss med show, mat & dryck. Vi skräddarsyr ihop helhetslösningar till er, det enda ni behöver göra är att komma till oss så fixar vi resten. Maila oss för offertförfrågan.

Vad har ni för avbokningsregler?

Avbokning av hela bokningen skall ske senast 14 dagar innan det bokade evenemanget.
Vid reducering av bokning skall detta ske senast 7 dagar innan evenemang, då kostnadsfritt. I annat fall debiteras en avgift på 400:-/person.
Avbokningsregler gäller även vid sjukdom.
OBS: Vid reducering av bokning inom 24 timmar innan evenemanget, debiteras ordinarie kostnad.
Vi förbehåller oss rätten att vid sjukdom eller för lågt antal bokade gäster ställa in showen!

Om du inte fått svar på din fråga så maila oss på bokning@hitsforyou.se
Eller så är du välkommen att ringa oss på 026-101 202

Våra telefontider är Tisdag – Lördag: 10:00 – 17:00